welke ipod touch (4e generatie)

ik wil graag een ipod touch kopen. alleen weet ik nog niet precies welke versie. 8gb, 32gb og 64gb. ik ben van plan een paar games en apps te downloaden. maar vooral om veel op het internet te surfen en dagelijks youtube filmpjes te bekijken.

Toegevoegd na 27 minuten:
p.s. ik heb nu 220 euro, maar ik ben over 2 maanden jarig. mijn ouders zijn dan bereid om zo'n 70 euro erbij te leggen. ik heb al bij een paar winkels vernomen dat je de 32 GB versie kan kopen voor 270 euro. maar, is dat het extra geld waard?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt eraan wat je erop wilt zetten.
8Gb is erg snel vol, sommige apps en games zijn zelf al bijna een Gb. Ik zou gaan voor 32Gb. Als je niet enorm veel games en apps en andere dingen erop wilt zetten is dat genoeg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Denk er ook aan dat je het geheugen niet uit kunt breiden. Je kunt beter teveel hebben dan dat je denkt 'had ik nou toch maar die van 32 Gb gekocht'. Tenzij je echt geen geld hebt voor die van 32, zou ik daar toch voor gaan. Dan hoef je je niet steeds druk te maken over hoeveel je erop zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Neem 8 gb heb ik en werkt goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weinig muziek luistert en weinig apps hebt dan kan je het beste 8 G hebben.
Zelf hrb ik een 32 G en dan hoef je je geen zorgen te maken over geheugen.
64 G is alleen voor echte muziek liefhebbers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het licht eraan wat je wilt met je Ipod je gaf al aan dat je op internet gaat. Ik zou min voor de 16gb gaan want 8gb is best wel weinig en dan is nel je geheugen vol. ik heb zelf de 16GB en werkt perfect, en die is nu ook al bijna vol dus ik zou zeker geen 8GB nemen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf iPhone en mijne is nog lang niet vol en ik heb hem nu een jaar, maar mn vriendin heeft ipod 8gb en die haate hem omdat die naar 100 foto's 100 liedjes en paar app's vol zat. so vote for your own what you think what's needfull' your disission is for always!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem de 32Gb versie. Omdat je met de Ipod ook kunt filmen en fotograferen, loopt het geheugen snel vol. 8GB is dan echt te weinig.
paulus811
13 jaar geleden
Die €270 is vast een actie, ik had de 32gb voor €300. Voor €70 meer( de 8gb kost €230.) heb je 4x zoveel geheugen en dan kun je er zoveel opzetten als je wilt. ( je download meer dan je wil :)