iPhone via iTunes

Ik heb een aantal nummers op me iphone gezet en een aantal verwijderd.

Ik zie de nieuwe nummers wel maar de verwijderde nummers zijn niet weg!

Als ik ze wil afspelen werken ze niet, omdat ik ze heb verwijderd via de pc en als ik het weer aansluit op iTunes zie ik de verwijderde nummers niet. Maar ze zijn nog wel in me ipod?
Hoe verwijder ik ze ook uit de ipod?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ikzelf pas de wijze altijd toe. Via iTunes kun je verschillende playlists aanmaken. Noem er bijv. 1 iPhone. Voeg in deze lijst alle mp3's die je op je iPhone wilt hebben.

Nadat je de iPhone aan iTunes hebt gekoppeld kun je in het tabje muziek aangeven of je de gehele inhoud van iTunes of alleen een bepaalde playlist wilt synchroniseren. Vink de playlist aan en synchroniseer je iPhone. Als je een bepaalde mp3 wilt verwijderen, verwijder deze dan uit je playlist voordat je gaat synchroniseren.

Misschien zijn er nog andere manieren maar dit werkt voor mij en vind het overzichtelijk. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien helpt het je iphone eens volledig af te sluiten en terug opstarten ? Want normaal is dit de juiste werkwijze, zoals u beschrijft ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ergens in instelling (in ITunes) aanvinken "alles vervangen" tijdens synchroniseren.
Dan moet ie het doen ;)