Kan dit met mijn Blackberry?

Ik zit nu thuis.
Als ik met mijn BlackBerry ga internetten, via WiFi, kost het dan geld?

De BB is prepaid.

En als ik een bb prepaid koop en ik doe voor 5 euro per maand bij T-Mobile internet erbij, kan ik dan overal onbeperkt internetten?

Help?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals gezegt via wifi is t gratis en je gaat dan MB verbruiken zodra je van huis bent en het internet gebruikt ( dus ook voor het pingen, whatsapp, hotmail enz)

Je moet dus weten hoeveel verbruik je krijgt voor die 5 euro, maar dan moet je ook een beetje kunnen inschatten hoeveel je gebruik ong lig.
Op deze site staat een test met vragen, als je die doet weet je wat je ong verbruiken zal en kan je inschatten welk pakket je voor je BB wil.
http://www.allesovermobielinternet.nl/dataverbruik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nope, als je via Wi-fi internet, dan is het geheel kosteloos :)

Toegevoegd na 1 minuut:
en ja dan kan je wel overal internetten, maar voor die 5 euro lijkt het mij niet dat het onbeperkt is? dat moet je vragen als je het koopt, of het Gelimiteerd of Ongelimiteerd is. Als het ongelimiteerd is kan je inderdaad overal zo veel als je wilt internetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via wifi internetten op je blackberry levert geen extra kosten op voor jou, je betaalt natuurlijk wel je wifi wat je (meer) gebruikt, maar je merkt er niets van bij je telefoon. Je kan inderdaad zo'n eindeloos online achtig iets afsluiten, het lijkt me goedkoop als het inderdaad voor 5 euro per maand is, ik zou checken voor hoelang dit contract dan loopt, hoeveel internet je mag gebruiken (gelimiteerd/ongelimiteerd, zoals de andere antwoordgever ook al zei) en of de kosten na een bepaalde periode hoger worden!