Blackberry op eBay kopen?

Ik wil een Blackberry Curve 8520 aanschaffen.
Bij T-Mobile was al een mooie actie voor PrePaid.

Nu zat ik eens op eBay te kijken, er waren er zelfs een paar bij van 100 dollar! (Ongeveer 70 euro)

Moet ik het doen?

En waar moet ik op letten? Bijv. Simlock vrij.

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=blackberry+8520+&_sacat=0&_dmpt=Cell_Phones&Features=Touch%2520Screen&_odkw=blackberry+8520+unlocked&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Op deze link staan die goedkope Blackberries.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan je doen. eBay is betrouwbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wanneer je op Ebay besteld heb je geen gegarandeerde garantie op je gekochte toestel.
Ik zou het zelf niet doen.
Voor belangrijke apparatuur kun je beter voor iets duurder gaan, met gegarandeerde goede service.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op ebay met paypal betaald heb je bescherming op je aankopen. Handel nooit buiten ebay om ook al krijg je nog zo`n mooie aanbieding via email. Kijk of de verkoper negatieve reacties heeft en wat de rede is. Houd de verzendkosten in de gaten. Aangetekend is wel duurder maar ook beter.

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb op de nederlandse ebay ook BB gevonden . Hier is de link.
http://gsm.shop.ebay.nl/GSMs-/9355/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=Blackberry+Curve+8520&_catref=1&_fln=1&_sc=1&_sop=1&_trksid=p3286.c0.m282
misschien heb je eriets aan.
Nog een tip:Lees de pagina goed want sommige verkopers nemen geen goederen terug. En natuurlijk is simloc vrij het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit model heeft geen 3G/HSDPA ondersteuning en is dus met Internet redelijk traag; hij heeft een 2 megapixel cameraatje - niet super die beelden
Ga voor de 9780 de prijzen zijn onlangs weer gezakt
Bronnen: