250 mb internet op je mobiel, is dat veel?

Dat is dus per maand. Als je redelijk vaak op hyves/twitter/whatsapp zit, is 250 mb dan te weinig of red ik het hier wel mee denk je?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.3K

Antwoorden (8)

Ik denk dat het vrij weinig is, ik red het haast niet met 1gb
13 jaar geleden
Zonder afbeeldingen is het net aan te doen.
Gaat u bv FarmVille spelen, dan slokt dat uw tegoed op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is waarschijnlijk 250MB(megabyte) en dat is echt heel weinig. Als het echt 250mb is dan zou ik het al helemaal niet meer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er ook aan wat voor telefoon je hebt.

Voor een BB is het te doen omdat je niet vaak websites bezoekt in tegenstelling tot een iphone waar dat veel fijner op is en ook vaker zult doen.

Maar alleen voor hyves, whatsapp en twitter zou je het kunnen overleven, maar een iets grotere bundel geeft je wel minder zorgen omdat je niet opeens veel meer moet betalen omdat je over je bundel heen zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is maar hoe zuinig je bent. Ik heb vandaag een sms gekregen dat ik nu op de helft zit. Van de 500MB. Dus ik red mij target wel. Nu zit ik wel vaak op GoeieVraag en op een forum. Lees de krant en andere artikelen.
En ik kijk nog wel eens trailers. Maar dat doe ik alleen met wifi. Dus als je wifi meer gebruikt dan kost het je niets. Dus thuis de leuke dingen doen en op pad alleen het noodzakelijke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt helemaal aan jezelf. Als je thuis en op je werk/school wifi kunt overschakelen, dan kan het prima.
Maar als je altijd via je mobiel moet, moet je zeker een beetje opletten wat je doet. Dan zou ik een beetje van video's/beelden afblijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik houd nu sinds september 2010 mijn 3G en GPRS dataverbruik bij op de iphone. Ik kom nauwelijks boven de 250MB.
Wat vreet ik er op uit?
24/7 Exchange mail aan. Push'
Ik bezoek 3-4 x per dag een internetpagina.
zit op een 2000 whatsappjes per maand.
met heel af en toe een foto via whatsapp.
Ik ben een gemiddelde gebruiker.
Ik theter niet via iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
250 MB is voldoende wanneer je niet de hele tijd op internet zit en wanneer je thuis wifi hebt en daarop surft. Anders kun je beter 1 gb nemen