Kan ik een gejailbreakte app zonder gevaar en problemen updaten in de appstore?

Je kan via Installous apps downloaden waar je normaal voor moet betalen.
Nu is er een update in de AppStore, waarvoor je moet betalen maar die staat nog niet bij mij in de lijst van Installous.
Is het dan veilig om dat zo te updaten zonder problemen met Apple te krijgen?

*Installous: app-download programma via Cydia, via de JailBreak van `GreenPois0n.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, omdat het een gekraakte app is, moet je wachten totdat de nieuwere versie ook gekraakt is.
Als je het probeert te updaten via de appstore krijg je een melding dat de app nooit gekocht is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje wel!

Andere antwoorden (1)

Het kan maar ik denk niet dat t veel zin heeft want je moet de volledige versie dan alsnog kopen en je jailbreakd hem niet zodat je gratis apps kunt downloaden via installous, je moet gwn geduld hebben, tduurt nooit zo heel lang voor de update er ook bij staat (in de lijst)