prepaid moet je 'opladen', dus eerst geld op stroten voor je kunt bellen. Bij SIM-only krijg je alléén een simmetje, geen telefoon. De kosten per minuut bij SIM-only zijn verreweg het laagste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij sim only heb je alleen de simkaart, bij prepaid oa de simkaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij pre-paid koop je vooraf beltegoed, je weet dus altijd voor hoeveel geld je belt. De kosten per minuut zijn wel wat hoger dan bij een abonnement.

Bij sim-only neem je een abonnement zonder toestel erbij. Als je een toestel hebt dat nog goed functioneert, dan is dit een goedkope optie. Je betaalt per maand een bepaald bedrag en daar krijg je een aantal belminuten voor. Ga je over je bundel heen, dan moet je per minuut nog extra kosten betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prepaid wil zeggen dat je geen abonnement hebt en je je tegoed op zult moeten waarderen wanneer deze op is.

Sim-only is een abonnementsvorm waarbij je elke maand een vast bedrag betaald voor een bepaald aantal belminuten, zónder er een telefoon bij te krijgen.