bestaat er al een gadget dat laat zien dat je telefonisch in gesprek bent terwijl je een bluetooth earpiece gebruikt?

ik vind de bluetooth earpiece een geweldige uitvinding die het mogelijk maakt om je handen vrij te houden terwijl je in gesprek bent en voorkomt dat je onder- en bovenarm aan elkaar groeien door het tegen je oor houden van een mobieltje. Een nadeel is echter dat andere mensen niet in de gaten hebben dat je in gesprek bent totdat je iets tegen de persoon zegt met wie je in gesprek bent. Een ander nadeel is dat je nog steeds raar aangekeken wordt als je op straat loopt en in gesprek bent. Een oplossing zou misschien zijn om een zwaailicht op je hoofd te zetten maar ja dat staat ook zo raar... Een klein blinkend LEDje in de earpiece is voor mij geen oplossing; dat moeten anderen maar net zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb even voor U zitten zoeken, maar heb helaas niks kunnen vinden. Ik denk namelijk dat er (op dit moment) weinig vraag naar is, of dat het moeilijk is om er een oplossing voor te vinden. Want zoals U ook al aangeeft, een zwaailicht is nogal overdreven maar een LED'je is dan weer niet opvallend genoeg. Dus ik denk dat op dit moment de beste oplossing voor Uw probleem zal zijn; gewoon negeren die mensen op straat!