De beste oplossing hiervoor is je scherm uit te zetten. Dit pauzeert vrijwel elk spel, dus ik denk ook Need for Speed. Meestal werkt de home button (en dan via Multi tasken (dubbel home) ook. Hierna kan je het spel weer verder spelen als je 't weer opent (via multitask)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moest e met 2 duimen een neergaande beweging maken in het scherm dus van boven naar beneden dan ging die op pauze geloof ik