hoe kan je ping op je lg cookie zetten ?? zonder veel hoeven te betalen ?? x

hoe kan ik ping downloaden op mijn lg cookie ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ping is van Blackberry. Niet van LG. Kan dus niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Www.pingchat.com of www. Whatsapp.com , als. Je geen internet aboneme t hebt moet je altijd veel betalen om te internetten buiten je bundel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op android 2.2 draait kun je whatsapp downloaden. Deze wordt het meest gebruikt daar ook alle blackberry's en iphones dit kunnen gebruiken.
http://www.whatsapp.com/download/
Let wel op dat je de van de 4 keuzes de juiste kiest, die van android dus.
Deze is een jaar gratis en na dat jaar moet je iets van 79 dollarcent betalen per jaar. Je hebt wel internet op je mobiel nodig om ermee te kunnen werken al heb je aan een beperkt data limiet al genoeg. Als je elke dag zou pingen ermee gebruik je misschien 40 mb per maand