Iphone app backup

Is een bepaalde applicatie dat jouw apps synchroniseert met een database?
Dat wanneer bijvoorbeels je iphone crasht, je allea kwijt ben, dat je via die app/database kan zien welke apps je wel hebt en welke weer niet? Dat wanneer je op de missende apps klikt, dat je bv naar de appstore gaat om m opnieuw te downloaden. (ongeacht gekraakt of niet)
Voor diegene die ook een android heeft/had, de app 'appbrain' had deze functies.
Kent iemand dit?!

Toegevoegd na 4 uur:
Dit betreft jailbroken/cracked apps. De originele appstore apps kunnen idd met iTunes eropnieuw worden opgezet, maar ik wil weten of er een optie is voor gekraakte apps, want appsync 4.2 wilt bij mij niet werken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

iTunes doet dat voor je, zodra je je iPhone met je pc/laptop verbindt, wordt alles gesynchroniseerd. Bij een iOS-update wordt gelijk een backup gemaakt. Je kunt in iTunes natuurlijk ook zelf een backup maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij doet iTunes dat al. Kijk maar eens in het menu apps.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met iTunes lukt me dat niet.
Ik heb wel laatst mijn iPhone laten crashen. Toen ik een aantal betaalde apps terugzocht in de AppStore kon ik ze kosteloos weer downloaden.
Ook na een paar maanden want ik wist niet dat het kon en kwam daar pas later achter.