Ik wil mijn iPhone 3gs met firmware 4.1 jailbreake hoe kan ik dat het beste doen?

Ik begreep dat je dan 2 mogelijkheden had installer en cydia maar weet er verder niks van hoe krijg ik bijv tomtom geinstalleerd na jailbreak???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Download greenpoision en volg de stappen daarna krijg je ee. Loader waarmee je cydia moet installeeren als je dat gedaan hebt ga je naar manege, sources , edit, add en typ in cydia.hackulo.us laten installeeren dan ga je naar die source en download installous daarmee kan je tomtom downloade is dus soort van free appstore ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beverwijk. Zou het niet zelf proberen in verband met defect problemen