Kan ik met 1 iTunes account op 2 telefoons apps installeren?

Maw als ik een app op de ene telefoon koop kan ik dan dmv van mijn iTunes account dezelfde app gratis op de 2e telefoon installeren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, je kan gewoon je apps delen met andere gebruikers.
Je zal wel je wachtwoord moeten delen. Als er bijv een update is moet het WW opnieuw worden ingevoerd.
Let wel op met misbruik. Gebruik dan een WW die je enkel voor je itunes gebruikt! Maak afspraken over betaalde apps, of enkel met jouw toestemming.
Installeren met dezelfde account op 2 of meer toestellen kost niks extra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanx !

Andere antwoorden (4)

Ja dan kan maximaal 5 betaalde AppS op 5 IOS apparaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je daar nu bij??
Je mag je account op max 5 computers actief hebben. Deze machteging kan je ook weer intrekken. Met het delen van apps ben ik nog geen beperking tegengekomen. Alleen met een update moet je het wachtwoord weten van dat account.
natuurlijk, je kan die telefoon toch ook synchroniseren met jou (muziek/app)bibliotheek in itunes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor dat kan mijn vriend heeft het zelfde I tunes id dus allebei apps instaleren geen probleem en als er toevallig een bij zit die de ander al heeft heeft ie het aan maar gewoon ok en niks aan het handje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad met 1 iTunes account twee telefoons installeren. Wel zal het zo zijn als je de telefoons synchroniseert met je computer (waar het iTunes account op staat) alle apps op beiden telefoons komen te staan. Misschien kun je dit in de instellingen aanpassen, maar ik weet helaas niet hoe.