Dan fungeert je iPhone als draadloos internetaanbieder voor een ander apparaat met Wifi (laptop bijvoorbeeld).
Hotspot is bij iOS4.3 erbij gekomen.

Deze optie is bij t-mobile geloof ik uitgeschakeld. Andere providers doen dit ook, maar zou niet weten welke precies allemaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotspot, zit bij tmobile in je iPhone bundel (i150,i300,i500,i1000) hiermee kan je gratis gebruik maken van diverse hotspots door heel NL. Bijv. Bij MC Donalds, tankstations enz..