Welke smarthphone?

Ik zoek een mobiel waarmee ik op internet kan, muziek luisteren (geheugen ongeveer 8 gb) en natuurlijk kan bellen. Mijn budget is 200 euro weet iemand een goeie mobiel??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tweedehands mobiel !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een BlackBerry ?

Antwoorden (6)

samsung galaxy s2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb samsung monte, kan dat allemaal. Alleen moet je wel zelf geheugen kaartje kopen. Hij was 130 euro, en dat was voor de zomer vakantie. Moet je hem wel via internet kopen. In de winkel is hij volgens mij 130-150 euro (prepaid dan)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar bv phonehouse gaat. Kun je een blackberry prepaid kopen incl gratis blackberry internet voor ?189,-- internet is gratis tot 1 juni en daarna kost het ?12,50 per maand. Je kunt dan ook gratis pingberichten sturen naar andere bb gebruikers en whatsapp installeren om ook gratis berichten te kunnen sturen naar andere smartphone gebruikers. Mijn voorkeur gaat uit naar vodafone prepaid. Maar je hebt ze ook van Hi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iphone, blackberry, samsung galaxy of wave, htc, er zijn er veel hoor!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung Galaxy Mini of een Apollo een optie voor je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 200 euro een smartphone lijkt me android een goede keus. er is daar een groot assortiment in.
Samsung
galaxy mini
galaxy apollo
galaxy europe
niet android samsung:
wave
monte

Sony ericsson:
Xperia x8

Acer:
Betouch E140