waarom kosten sommige filmpjes geld op je bb

Waarom kost het geld om youtube filmpjes te kijken op je youtube en hoe weet je hoeveel je moet betalen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om een blackberry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ik heb geen idee hoe je dat kan zien! zelf heb ik een hi abbo en ik had op eens maar 0,12 saldo ik ging dus zeker niet meer sms'en en bellen maar op eens had ik nog maar 0,00 saldo terwijl ik niets heb gebruikt!! weet iemand misschien hoe dat kan?

Het beste antwoord

Heeft denk ik te maken met Handel.. Veel mensen kopen een BB veel mensen gebruiken Youtube, dus is er geld uit te halen. En hoe meer omzet hoe beter..