Ik zoek een abonnement met minimaal 500 smsjes voor onder de €25,- p.m.

Wie weet waar dat kan?

Het betreft een Sim Only abonnement. Als je een leuke aanbieding kan vinden incl. toestel (max €100 bijbetalen) en ook voor onder de € 25,- (niet de eerste jaars aabieding, maar de normale kosten onder de € 25,- ) dan mag dat ook!

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik kan niks goeds vinden helaas.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Sim only betekent alleen de simkaart, dus dan kun je er ook nooit een telefoon bij krijgen. Dan kun je beter een abonnement afsluiten ( wat sim only uiteindelijk ook is) waar je een telefoon bij cadeau krijgt.
Afhankelijk van wat voor telefoon je wilt kun je bija vodafone vragen naar de afdeling Royalty . Daar heb je aanbiedingen met 50% korting die ook je hele contractsduur niet veranderen. Voorbeeldje:
Een gratis blackberry Bold met 275 belminuten , 2 jaar lang voor 20€ per maand als je dan blackberry internet erbij neemt voor 7,50 per maand zit je 2,50 boven je 25 euro,maar kun je onbeperkt berichten versturen via ping naar andere blackberry bezitters en kun je whatsapp downloaden waarmee je weer gratis berichten kunt sturen naar andere merken smartphone gebruikers. Als de telefoon die je erbij krijgt je niets uitmaakt kun je op deze site klikken http://www.actiepagina.nl/Dealdirect/korting/kortingscode/5058/dealdirect-aanbieding-2-jaar-lang-50-korting-op-je-vodaf waar je gratis een LG krijgt en 2 jaar lang maar 8,75 betaalt. Dan neem je zorgeloos sms erbij voor 10 euro per maand en kun je 1000 smsjes versturen en kom je dus uit op 18,75 per maand

Toegevoegd na 1 minuut:
Zal je net zien, de site is tot eind Maart niet in staat aanbiedingen te doen, maar via vodafone zelf kun je dit ook regelen. De LG is ondertussen vervangen voor een gratis Samsung star
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Kijk even bij www.unitedconsumers.nl

Zij hebben vaak de goedkoopste aanbiedingen en als je lid wordt, krijg je bij meer producten korting, zoals energie, tanken, verzekeringen enz.

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor 11 euro per maand heb je 400 sms'jes en 110 belminuten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders kun je ook vaak een goedkope simonly nemen met een sms bundel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,
Je kan een goedkope sim-only abonnement nemen van bijvoorbeeld T-Mobile.. een 1000 smsjes extra bundel kost dan €10,- extra. Een koopje dus!
Kijk even via http://abon.onto.nl en dan sim-only ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een abo incl iphone en installeer whatsapp, skype, msn en je text gratis!