Hoe komt het dat mijn ipod touch 4g mijn huidige locatie niet kan vinden? Kan ik hier iets aan doen?

Vraag zegt alles

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een Ipod touch heeft geen GPS ontvanger. Dus als je niet op internet bent aangesloten via WiFi, kan de Ipod niet bepalen waar hij is.

Een Iphone heeft wel een gps ontvanger. Er zijn losse gps ontvangers voor de Ipod, maar die kosten rond de 200 euro.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wifi hebt hoe moet je dat dan instellen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfs als mijn ipod touch wifi verbinding heeft kan hij mijn locatie nog niet vinde..
paulus811
13 jaar geleden
Ik heb een Ipod touch 4 en heb zojuist gekeken met het programma Sygic en daar wordt mijn huidige positie nauwkeurig weergegeven. Ook in de app 'kaarten' kun je linksonder op het pijltje klikken om de huidige positie weer te geven. Bij mij werkt dat, op afstand is het lastig te bepalen waarom dat bij jou niet het geval is.