Irriterende ( Even apeldoorn bellen) publiciteit verwijderen op je Iphone ?

Telkens ik de homepage bezoek van iphoneclub op mijn Iphone , krijg ik dat vervelende publiciteit van apeldoorn op mijn scherm.
Hoe kan ik die irriterende publiciteit verwijderen van mijn Iphone ?

Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik zou maar eens klagen bij de iphoneclub....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het lijkt er op dat dit op de site van iphoneclub zit hier kan je niks aan doen behalve dan vragen of ze het er af kunnen halen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb hier zelf geen last van, heb de reclame 1 keer gehad en daarna nooit meer. Ik neem aan dat je "blokkeer pop-ups" aan hebt staan.
Ik zou anders gewoon de vraag stellen op het forum of Gonny even een mailtje sturen, en als je het normaal vraagt wil ze je vast wel helpen.