Volgens mij zit ie op 180 mhz, behoorlijk snel dus.
Als je nog sneller wilt kun je beter een moderner model kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
180 mhz vind ik weinig mijn HTC touch diamond komt uit 2008 1e kwartaal dacht ik en heeft 533 mhz
Laat er geen misverstand over bestaan: de S in de productnaam staat voor ‘speed’, want de nieuwe iPhone is een stuk sneller. Gemiddeld zo’n tweemaal zo snel, aldus Apple, al ligt het ook aan de toepassing. Dat is ook meteen de meest drastische wijziging ten opzichte van de iPhone 3G; beide toestellen lijken namelijk uiterlijk als twee druppels water op elkaar. De 412 MHz-processor is echter vervangen door een krachtigere 600 MHz-processor en het interne geheugen is van 128 MB naar 256 MB opgekrikt. Dat leidt bij de normale applicaties al tot een flinke verbetering, maar de échte snelheidswinst zit hem in grafisch intensieve games. De nieuwe hardware is namelijk OpenGL|3D-compatibel, waardoor 3d-berekeningen véél sneller gaan.