welke smartphone is er voor mij geschikt?

ten 1e moet hij zolang mogelijk meegaan de batterij. min 800 uur standbij.
ten 2e liefst krasvrij beeld of iets wat de krassen tegen gaat(klepje is evt ook oke.)
verder wil ik er goed foto's op kijken groot scherm liefst boven 2 inch? geen vereiste
ik wil geen iphone idee dus met toetsen.
verder is mijn budget voor tel 150 euro de nokia c3 kwam in de buurt maar daar blijkt de accu niet super van te zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Elke smartphone heeft een hoge batterij capaciteit. Dit geldt echter alleen als je hem zou gebruiken als telefoon. Bellen en smsen. Tegenwoordig is de smartphone dus een halve computer die mensen gebruiken om te pingen,hyves,twitter,facebook,msn,email en surfen op het net op pagina's als youtube. Geen enkele batterij houdt dat langer vol dan 1 hooguit 2 dagen. Als je dat vergelijkt met bv een laptop is dit nog extreem lang maar ik vrees voor je dat je nog een behoorlijke tijd zal moeten wachten voor er een telefoon is die aan die eisen van je voldoet. Op de batterij na komt in mijn ogen de blackberry torch verder dicht in de buurt van je wensen. Mits je hem dan ook in het mapje bewaard op de momenten dat je hem niet in gebruik hebt. Ivm krassen op je scherm voorkomen. Helaas ligt die weer een stuk boven je budget Succes met je zoektocht!:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok succes met je speurtocht. Ik heb zelf ook een blackberry en voordat ik hem had was een telefoon voor mij alleen belangrijk om te bellen en smsen. Nu ik de BB heb ben ik gewoon verslaafd. Ook deze site bv bezoek en beantwoord ik alleen via mijn BB. Maar ik moet wel zeggen dat door mijn intensieve gebruik mijn batterij ook na iets van 20 uur leeg is. En bij ietsje minder intensief ( dus niet nonstop) red ik het wel 2 dagen.

Andere antwoorden (2)

Htc HD2: 4,3 inch scherm en het is geen iPhone ;). Prijs via marktplaats bedraagt rond de €200,- batterij is niet geweldig maar bij HTC zijn extra batterijen makkelijk verkrijgbaar (Marktprijs ~ €12,50).

Hoop dat je er wat aan hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je toch een iphone aan