Heb nog geen abo met internet maar wel telefoon die dat kan ontvangen, kan ik dan gratis gebruik maken van bijv. WIFI? Heb Samsung ACE S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het gebruik van wifi op je telefoon is altijd gratis. Het enige wat je hoeft te doen is een beschikbaar netwerk vinden. Misschien die bij je thuis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebruik van internet via Wifi staat los van een internet abonnement. Als je een Wifi netwerk in de buurt hebt en je weet daar de toegangsgegevens van, kun je internetten via Wifi, dat is snel en gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wifi is gratis. De meeste zijn beveiligd maar als je googled op free wifi of gratis wifi vind je heel veel locaties.