HTC sd voor iets anders gebruikt, na bestanden terug zetten werkt software niet meer.

Ik heb mijn sd kaart uit mijn htc gehaald en de data lokaal op mijn computer gezet, nadat ik klaar was heb ik de data allemaal weer terug gezet op de SD. Maar nu werken diverse programma's niet meer. Als ik ze probeer te installeren werkt dat ook niet meer...
Hoe kan ik dit probleem oplossen zonder een hard reset?

Toegevoegd na 1 uur:
excuus.HTC TouchPro2 met windows mobile 6.5

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welke HTC is het? staat er Android of Windows op ? of is het een hele andere software?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk verborgen bestanden niet mee gekopieerd, ik vrees dat je je kaartje moet formatteren en alles opnieuw installeren, nadat je het uiteraard ook van je HTC hebt gedeïnstalleerd.