Kan iemand mij helpen met een nieuwe mobiel uit te kiezen; (beschrijving)?

Ik zou graag een mobiel hebben die niet te duur is dus niet boven de 80 euro, dus het hoeft ook niet zo'n hi-tech ding te zijn, maar touchscreen vind ik (eventueel) erg fijn. Het liefst maakt hij foto's en kan je wel gewoon normaal ermee bellen. En trilfunctie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

ik heb zelf de htc wildfire die is ook wel handig maar hiervoor had ik de lg coclat zelf vind ik lg echt een kut merk. maar dat ding was niet kapot te krijgen! ik nam hem altijd de douch in en na 3 jaar deed het toetsenbord het niet meer. hij heeft touch alleen toetsenbord querty. ik had hem voor 80 maar hij zal nu wel veel goedkoper zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook even op Google zoeken naar een site waar ze mobielen verkopen, maar dan bijvoorbeeld niet bij een merk, daar hebben ze goede telefoons en kun je geavanceerd zoeken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Kijkshop heeft altijd heeele goede prepaid aanbieding. Zeker voor onder de 80 euro! Kijk daar anders eens.