Ik zoek een plaatje van de iphone die uit is weet iemand er een?

Dus met een zwart scherm en niet met al die apps en zo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je er geen kunt vinden kun je er ook 1 gebruiken waar wel al die apps opstaan en vervolgens in een fotobewerkingsprogramma (kan zelfs met windows paint) het scherm zwart maken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op Google kun je ook naar afbeeldingen zoeken, ik heb gezocht op iphone black en maakte vervolgens een selectie op alleen grote afbeeldingen. Volg onderstaande link en je krijgt ze ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb er niet zoveel verstand maar maar bedoel je misschien deze...