Wat is een goedkope mobiel met internet?

Ik wil heel graag een mobiel met internet, maar van mijn ouders mag het abonnement niet te duur zijn. Het maakt mij niet zo heel veel uit wat voor mobiel het is.
Als je er maar handig mee op internet kan, sms'n en bellen, en een fotocamera.

Heeft iemand een idee?

Het moet trouwens niet zo zijn dat het goedkoop is voor het eerste jaar ofzoiets.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is je limiet?
Hoe duur is "niet zo duur"?
Als je ouders het toch betalen, moet je er natuurlijk wel het maximale uithalen hé;)

Antwoorden (1)

Een HTC wildfire.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit is een leuke telefoon met Android. Internetten kun je bij vodafone al voor 10 euro per maand. Je zit dan ook nergens aan vast want als het afgelopen is, komt er niet automatisch een nieuwe.