Volgens mij door eerst de foto's van je iPhone op de computer te zetten en daarna je ipad op de computer aan te sluiten en de foto's dan op de ipad te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf geen ipad, maar je zou kunnen proberen te mailen en anders moet je het gewoon via de computer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het goed is zit er op de ipod bluethooth en misschien ook op de ipad?? dan zou je het kunnen verzenden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel simpel, iphone aansluiten op je PC via itunes laten synchroniseren.
vervolgens je ipad aansluiten en vanuit je itunes de file importeren naar je ipad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok thnxs
Via bluetooth
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de app bump, je kan ook whatsapp of pingchat gebruiken.