Wat is BTstack GPS voor de iPhone?

En moet je er iets bij kopen?

Toegevoegd na 23 uur:
En wat kan je er mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is een app voor gejailbreakte iPhones, waarmee het mogelijk wordt om een externe GPS-ontvanger via Bluetooth te benaderen. Een externe gps is veel nauwkeuriger dan de ingebouwde.
En wat je er bij moet kopen? De App zelf en natuurlijk die externe gps-ontvanger, anders heb je er niets aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens werkt dit ook op iPod en iPad.
En er bestaat ook een BTstack Keyboard app, welke een extern toetsenbord via Bluetooth met je iPhone/Pad/Pod verbindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Én wat kan je er dan mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je normaal altijd met GPS doet, je locatie bepalen. En dat via satellieten in de lucht, welke een signaal uitzenden dat de GPS ontvangt en zo zijn locatie laat berekenen. In de iPhone zit een GPS, maar die is niet erg nauwkeurig. Als nauwkeurigheid belangrijk is, dan zou je een externe GPS ontvanger kunnen gebruiken. Met die programma kun je vervolgens die externe GPS aansluiten op je iPhone.