Op alle HTC-toestellen zit standaard 2 jaar pick-up & return garantie. Dit met uitzondering van de accu. Hierop krijgt u 6 maanden garantie. De garantie verloopt via de Smart Support Service van HTC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn weten geldt er bij HTC gewoon een carry in garantie maar dit kan ook per dealer verschillen.

Als je het toestel bij Media Markt, Belcompany of een soortgelijke winkel hebt gekocht raad ik je aan om gewoon daar even langs te gaan met je aankoopbon.