hoe heet die app waarmee je kan zien hoe het gebouw er vroeger uitzag?

ik heb wel eens gehoord over een app. als je dan op een gebouw richt dat je dan ziet hoe dat gebouw er vroeger uitzag. wie weet hoe deze app heet?

Toegevoegd na 23 uur:
ja street museum dat bedoel ik maar is er ook zo iets voor in nederland?

Toegevoegd na 1 dag:
dat augmented reality klopt maar weet iemand ook echt een app die dat doet want ik kan niet echt een goede app vinden en als je dan een app hebt wil je misschien als dat kan ook een beetje uitleg bij geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
het is iets met augmented reality, dat weet ik. Maar hoe de precieze app heet, geen idee.

Antwoorden (1)

StreetMuseum, maar dat is volgens mij alleen Londen.
bamibal