4gs??? nooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mei naar Steve Jobs luisteren, dan weet je het!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4de zal nooit uitkomen eerder de iPhone 5 over een half jaar tot een jaar denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone 4 is gruwelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De naam is niet bekend, en wordt pas bekend gemaakt door Apple op het moment dat de rest over het nieuwe toestel ook bekend wordt gemaakt, zoals zijn nieuwe mogelijkheden en uiterlijk.

En goede mogelijkheid voor de release van de nieuwe Iphone is tussen 5 en 9 Juni. Want dan is de zaal waar Apple zijn jaarlijkse WWDC conferentie houd reeds gereserveerd. Het is gebruikelijk dat apple tijdens de WWDC een nieuwe generatie van de IPhone bekend maakt.