Wat is een leuke, handige, mooie telefoon voor rond de 100-120 euro?

Wordt voornamelijk gebruikt voor bellen en smssen.

Budget rond 100-120 euro. Ietsjes duurder mág je laten zien, valt altijd te overwegen.

Merk - Geen eisen
Camera - Geen eisen
Touchscreen, niet zoals die van samsung star of corby oid. Geen klein scherm met touchscreen (klein <3,2'') Uitzondering is als er een uitschuifbaar qwerty toetsenbord/normaal alfanummeriek toetsenbordbij zit.

Overige opties allemaal optioneel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Samsung galaxy i5800.

Heb veel slechte dingen gehoord en gelezen over de star, en heb hem volgens mij ooit in me handen gehad, en vondt het geen leuk toestelletje.

Maar de Samsung galaxy i5800 (ca. 120 euro, in winkel betaal je meestal 150 maar krijg je nog 20 euro cashback van samsung).

Echt een pracht toestelletje, zeer veel mogelijkheden, en ook weer een voordeel dat ie op android draaid en dus VEEL apps heeft!

Heeft trouwens ook nog Wi-Fi en zeer handig touchscreen.
Als je de telefoon schuin houd heb je wat grotere knoppen om te typen, en als je em rechtop houd wat kleinere, maar je wend eraan.

Heeft trouwens ook SWYPE, wat na een tijdje ( als ie je taal / stijl en woorden kent echt heel handig is).

En bespaart nog veel tijd ook! (Swype).

Veel succes met het maken van je keuze, heb deze telefoon nouw al paar weken, en nog niks slechts gemerkt, behalve de batterijduur, die mag wel wat langer zijn, maar gebruik je hem als normale telefoon en niet hele dag apps aan e.d, dan gaat ie wel even mee:)

Groetjes

Toegevoegd na 2 dagen:
Nog even als aanvulling..

Camera: doet het wel redelijk, wel geen flits, maar daar valt mee te leven:)
Touchscreen: heerlijk, vinger glijd er mooi overheen (als je schone handen hebt dan:"), en is heel aanraakgevoelig.

Tevens, na een tijdje uitproberen, hij herkent volgens mij of het je vinger is die het scherm aanraakt of dat het een onbedoelde aanraking is.

Aangezien je met je nagel moeilijk iets kan indrukken, maar met je vinger het gewoon makkelijk gaat.

Deze mobiel is ook om te draaien, dan heb je grotere letters en maakt het typen wat makkelijker.. Dit lijkt me ongeveer hetzelfde als een QWERTY toetsenbord, alleen dan met touchscreen.

Veel plezier en succes met je keuze:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

De nokia c3 is een mooi toestel
Met qwerty toetsenbord en er zit ook nog wifi op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung star, Samsung corby..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry curve 8520
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung Star QWERTY; Een Star en een Corby gemixt en een uitschuifbare Qwerty toetsenbord, had ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia C3 idd, leuk toestel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor die prijs: de iPhone 3GS via marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung galaxy s2
Hij is nog niet uit maar het is een geweldig toestel!
Met een groot scherm 4.5 inch