Geld verspilling echt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat is alleen geldverspilling als je een ipad gaat kopen...maar het is jou keus dus jij beslist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat vind ik niet. Een ipad kost rond de 400,00 euro waarom dat uitgeven als je het al hebt!

Je hebt al

-- Internet
-- App's
Enz Enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, is dan geldverspilling. Maar uiteraard eigen keuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geld teveel hebt zou ik er sowieso 1 halen. Maar als je er toch eentje wil zou ik tot juni wachten, omdat er dan een ipad2 uitkomst wat evenveel gaat kosten. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipad2 is nog duurder
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mocht de iPad2 in maart uitkomen, zou ik eerder op jacht gaan naar een iPad1. Deze dalen dan in prijs of worden met bosjes tegelijk tweedehands aangeboden op Marktplaats. Iedereen wil hem verkopen, zodat ze een iPad2 kunnen halen.
De enige toegevoegde waarde is dat het een leuk speeltje is en het is makkelijk mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee!
Het enige wat het toevoegd is een groter scherm (groter dan iphone)
Maar verder niks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee - het is puur en alleen een gadget, een toevoeging in jou geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is wel een sick doen maar wss geldverspilling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen toegevoegde waarde. Wel een erg leuk apparaat die je, ondanks laptop en iPhone, als je hem eenmaal hebt gebruikt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker weten!
Waar je met de laptop maar kort met de batterij doet, gaat de ipad een week mee, de ipad is een stuk lichter, word niet warm is mobieler etc.
Ligt er een beetje aan wat je ermee wilt doen, maar voor surfen, e mailen en apps gebruiken, film kijken etc
is ie perfect!
Ik heb ook oa een macbook maar pak tegenwoordig alleen nog maar de ipad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ipad is gewoon een grote ipod is het geld niet waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nop heb het zelf ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt er vanaf, een ipad is best duur maar heeft wel veel voordelen. Hij is met één klik aan en je kunt meteen doen wat je wil. Verder is een ipad een stuk fijner om mee te internetten dan een Iphone.
Vooral als je op vakantie bent is een Ipad ideaal.

Kortom, je moet zelf kijken of je minimaal 500 euro voor deze extra´s over hebt. ik zou overigens niet de ipad nemen met een 3G abonnement, aangezien je al een Iphone hebt.

Belangrijk: Als je een Ipad wil gaan kopen wacht dan nog even tot April, waarschijnlijk komt dan de Ipad 2 uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat is allemaal voor de jetset. O % toegevoegde waarde. (check het gooi)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan waarvoor je het wil gebruiken. Indien je vergaderingen hebt met veel papierwerk waarmee je moet werken en waarbij je met meerderen tegelijk aan moet werken, is het een uitkomst. Geen gezeul met papieren en laptops. Wel zorgen dat je de documenten op het web plaatst. Het scheelt ook forse kopieerkosten en papierbesparing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee heb zelf ook alle 3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vindt persoonlijk van wel. Ik had al een iPhone en laptop, en dacht eerst ook dat een iPad weinig zou toevoegen. Uiteindelijk toch eentje gekocht en hij is verdomd handig voor onderweg. Surfen, mail etc werken top, en een filmpje onderweg (of in het vliegtuig) is ook niet vervelend. In tegenstelling tot een laptop kan de iPad wel 10 uur actief gebruikt worden.

En naast deze functionele zaken is de iPad ook gewoon erg leuk speelgoed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De enige reden die ik kan bedenken is voor de apps op groter scherm.

Ik zou het wel willen.
maar ik ben 13 en ik kan het niet betalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind van wel want je kan er wel veel mee zoals spelletjes, en muziek luisteren en het is gewoon leuk om te hebben