Hebben meer mensen slechte verbinding met de iphone 4?

Ik heb zelf met mijn iphone 4 een erg slechte verbinding, zowel met 3g als gprs, zijn er meer mensen die dit hebben en wat zou ik er aan kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt het probleem bij t-mobile?

Antwoorden (3)

Ik heb begrepen dat er een plugin voor de GV app op de iphone ontwikkeld wordt welke internet afsluit. Misschien is deze inmiddels in gebruik genomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het zelfde probleem, nergens fatsoenlijk internet behalve thuis op m'n wifi netwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft ie ook slecht bereik als je m even neerlegt? Of buiten? Heb je tmobile? Probeer een hoesje of een update.