Dan moet je op andere drukken onder de andere email mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instellingen > mail > adres toevoegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 Voeg bij de Mail voorkeuren op je iPhone een Microsoft Exchange account toe. Druk op ‘Next’.

2 Vul je e-mailadres in en vul bij ‘Username’ en ‘Password’ je inloggegevens in zoals je die gebruikt op hotmail.com, en vul tot slot Hotmail in bij de ‘Description’. Druk op ‘Next’.

3 Vul nu bij server het volgende in: m.hotmail.com