Ik wil een gewoon een losse blackberry kopen, maar ik heb een abonnement waarbij ik gewoon eindeloos online heb. maar kan je dan wel gewoon pingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je abonnement staat op je simkaart. zorg er wel voor dat je nieuwe blackberry simlock vrij is, of dat de simlock het zelfde is. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te pingen moet je een BB data-internet abonnement hebben. Voor een los toestel kun je BB prepaid internet kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor pingen moet je bb internet hebben!
Alleen is nu bij de media markt een bb te koop met 6 maande gratis bb internet!
Je zou je abbonoment vast wel daar op kunnen laten zette en de bb data internet behouden!

Zou ik maar alvast over bellen ;) succes