Kan je een wifi verbinding tussen pc en gsm op bestandsniveau maken?

Ik heb een Nokia N97 mini. Met dit toestel kan ik op een wifi-netwerk komen. Maar nu zou ik graag vanaf een PC bestanden en mappen kunnen inzien welke op de GSM staan.

Dus uitsluitend via Wifi en niet via bluetooth of GSM-internet.

Kan dit en hoe doe je dat?

Toegevoegd na 50 seconden:
Op het netwerk thuis heb ik de gsm ingesteld voor een fixed IP-adres. Op mijn werk, via DHCP.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je de Nokia opneemt in het thuisnetwerk zou je gewoon met de verkenner je bestanden moeten zien, verwijderen, kopieren e.d..
Kijk in de verkenner bij:Mijn netwerklocaties.