blackberry met alleen touch of toch beter een toetsenbordje?

Ik ben aan het twijfelen tussen storm 2 en een blackberry met gewoon een toetsenbordje. Maar weet misschien iemand hier er iets over te zeggen naar eigen mening of ervaring? Want ik wil miss een BB kopen maar dan wil ik wel zeker weten of het met alleen touch of zonder toch beter typt en werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanwege de problemen die er soms zijn met touch screens heb ik de gewone met toetsen genomen. Werkt uitstekend, snel en zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De Blackberry Torch heeft allebei en werkt tot nu toe (3,5 maand) fantastisch

Succes met beslissen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon toetsen bord (heb ik ook) touch gaat snel stuk, wel moet ik zeggen dat het algemeen bekend is (productie fout) de wekkers van de blackberry's doen het heel snel niet meer goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het maakt in principe niet veel uit, aangezien je aan allebei snel went. Toch is het toetsenbord wel makkelijker, want een toetsenbord op het scherm is altijd kleiner dan het losse. Je hebt dus alleen een grotere beeldruimte. Ik zou gewoon een toetsenbord met touch nemen (nieuwste BB's)

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt dus een grotere beeldruimte omdat het toetsenbord niet op het scherm maar apart is hè
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je touchscreen, dan kan je beter voor iPhone gaan. Touchscreen bij Blackberry lukt nog niet helemaal, het is en blijft gewoon een merk dat goede qwerty-toetsenbord telefoons maakt.

Daarnaast is de Storm van eind 2009 en de nieuwste Bold is net 2 maanden in Nederland. Ook komt er waarschijnlijk dit jaar de Storm 3.