Heel veel apps crashen op mijn ipod, hoe kan dat en wat kan ik er tegen doen?

Ik heb de derde generatie ipod touch. Met de nieuwste sofware (4.2 volgens mij)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als bovenstaande oplossingen niet helpen, kun je ook je iPod eens Herstellen via iTunes.
Kijk anders voor meer informatie eens op het iPod touch forum; www.iPodtouchforum.tk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan moet je ze opnieuw downloaden bij de app store (deze vraag heb ik beantwoord via mijn iPod)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het moment dat je een app net op je iPod hebt geinstalleerd, kan het helpen als je even je iPod volledig uitzet en dan weer aan. Dit schijnt goed te zijn voor stabiliteit van programma's.
Kimath