ik heb net mijn ipod uitgezet maar hij blijft bij het scherm met het rondje dingetje dat draait. wat te doen?

ik heb hem al geprobeert aan te sluiten op de pc, maar het lukt niet!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

home knop (dat rondje) direct daarna knop bovenin indrukken. beide vasthouden. als het goed springt hij dan opnieuw aan.

Toegevoegd na 35 seconden:
bovenin = bovenop :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het uitzetten niet lukt, dan kan je altijd nog even de batterij verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe doe je dat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van een ipod touch ook? mij nog niet gelukt namelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik dacht dat het een mobieltje was. Maar je kunt niet bellen met de ipod.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de iphone krijg je hem er ook niet uit :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee bij de iPod en iPhone kun je de batterij niet verwijderen.
Kijk anders voor meer informatie op; www.iPodtouchforum.tk
Even aan de oplader leggen, dan reset hij meestal vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je verteld niet welke iPod je hebt, maar bij de iPod touch moet je de aan/uitknop en de homeknop tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo in je scherm verschijnt.
Voor meer informatie kun je ook kijken op het iPod touch forum; www.iPodtouchforum.tk