Ipod touch?

Ik wil heel graag op mijn verjaardag een ipod touch vragen. Mijn moeder vindt het prima. Alleen. Zijn er ook nadelen? Gaat hij snel stuk? Is er veel of weinig kwaliteit? Ik dacht aan 8gb dat is 80 euro goedkoper dan een 32gb. Hoe snel is een 8gb vol? Hoeveel liedjes of apps kunnen daarop? Wie kan helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nadeel: Het enige nadeel is voor mij dat ik, als ik op m'n brommer rijd, niet van nummer kan veranderen. Maar dit los ik op door een afspeellijst te maken, of het nummer te wisselen bij het eerst volgende stoplicht.

Stuk: Ik heb 'm ook ongeveer een jaar, geen enkel probleem. Ik zou wel voor de zekerheid een hoesje kopen, voor het scherm.

Bedoel je met kwaliteit of het goed werkt? Hij wordt naar mijn mening niet slomer als hij (bijna) vol is, je kunt 'm makkelijk naar je eigen voorkeuren instellen en het is ook fijn dat je het volume kunt aanpassen zonder 'm uit je zak te hoeven halen. Met een windows pc synchroniseert hij al vrij snel, ik heb een Macbook, en dat gaat al helemaal snel.

Over wanneer hij vol is: ik heb 1492 nummers + 29 zelf gedownloade apps + de standaard apps er op staan (mail, agenda, video's, contacten, YouTube, aandelen, kaarten, weer, dictafoon, notities, klok, calculator, instellingen, iTunes, Game Center).

Toen mijn vader een iMac kocht kreeg hij er een gratis iPod Touch 8GB bij, die ik mocht hebben. Als ik er zelf een had moeten kopen, was ik waarschijnlijk wel voor de 16GB of 32GB gegaan, maar op zich is 8GB zeker wel goed genoeg voor je dagelijkse hoeveelheid muziek.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

- Zijn er ook nadelen? - als je veel spelletjes speelt (vooral 3d) en veel op internet zit, is de batterij best snel leeg (in een dag). Als je alleen muziek luistert, kan hij wel een paar dagen mee.

- Gaat hij snel stuk? Ik heb mijn iPod Touch nu bijna een jaar, nog geen enkel probleem mee gehad.

- Is er veel of weinig kwaliteit? deze vraag snap ik niet helemaal wat je bedoeld, kun je dit uitleggen?

- Hoe snel is een 8gb vol? Ligt er natuurlijk aan wat je er allemaal opzet, maar er past behoorlijk wat op. Sommige spellen zijn iets van 700 mb, dat tikt wel aan natuurlijk, maar de meeste games zijn maar hooguit 30 mb groot.

- Hoeveel liedjes of apps kunnen daarop?
Ik kan er zelf circa 1000 nummers opzetten, en dan staat die voor 6 GB vol. Dan heb ik nog iets van 1,5 GB over voor wat spelletjes.
Kimath
13 jaar geleden
Een groot nadeel is, dat het van Apple Inc is.
Net zo als alle markt dominerende bedrijven, niet klantvriendelijk.
Het lijkt een beetje op mijn relatie met mijn hond: laat ik hem uit of laat hij mij uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een onzin, Apple is juist wel klantvriendelijk!