Ongetwijfeld Android !

Voor mij is het doorslaggevend argument dat je Android een open source community kent (net als linux) welke zorgen voor de nieuwe ontwikkelingen en de updates van bestaande. Het feit dat Google dit initiatief ondersteunt is van belang omdat zij een traditie hebben van innovatie en duurzaamheid.

Dit betekend ook dat je niet vast zit aan de 'gevangenis' van Microsoft (windows phone) of Apple (iphone). Geen kleine regeltjes die je van alles beletten.

Bijna alle telefoon producenten hebben Android. Ook dat is een goed argument. Je bent niet afhankelijk van een bepaald producent van telefoons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Android, zie de overtuigende reden in de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet zeggen dat ik android beter vind werken, hij is veel stabieler, er is steeds meer voor te vinden en open source.

ik heb toch nog steeds regelmatig dat mijn windows mobile vastloopt en verwacht eerlijk gezegd met windows mobile 7 niet veel beters. verder moet je voor veel meer dingen dubbel en dwars betalen

en wat ik ook heb opgemerkt is dat veel bekende sites en producten toch eerst voor de iphone en android iets maken voor ze en als ze al aan windows mobile gaan beginnen.

mijn volgende telefoon word zeker een android ^^