Wat is een goede dualsim gsm, met eigenlijk alleen basisfuncties?

Basisfuncties zijn voor mij :
- bellen
- sms
- foto's maken
- agenda (synchronisatie met Outlook/webacces etc
- minimaal tri-band

dus vooral geen flauwekul als radio, temperatuur etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

je hebt de basis functies van een telefoon toch zeer uitgebreid met foto en agenda sinc... dus een echte dual sim valt al af.

Op oude nokia's kon je namelijk een dual sim back kopen, werkte niet heel erg flex.

Tegenwoordig heb je een heleboel telefoon uit chine,
genaamd De Yphone, of Nakia,
daar heb je er een heleboel dual sim van, maar de functionaliteiten op die telefoon laten volgens mij nogals de wensen over en of die website te vertrouwen zijn... lijkt me niet.

als je ziet dat je sommige dingen gewoon tegoedkoop kan kopen

Toegevoegd na 46 minuten:
bij deal extreme heb ik 2x wel wat besteld en is aangekomen, is ook niet extreme goedkoop.