Hoe krijg ik een ipod touch 3gen 3.1.2 (gejailbreakt) naar een 4.1 jailbreak?

3e generatie ipod touch is al gejailbreakt op 3.1.2 alleen nu wil ik naar 4.1 en gejailbreakt. Kan ik dan gewoon via itunes updaten en dan vervolgens jailbreaken? Heb al van alles geprobeerd via youtube filmpjes van jailbreakme, greenpois0n, limera1n etc. Werkt allemaal niet, het ziet er naar uit dat ik eerst naar versie 4 moet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb mijn 4.1 gewoon met limer1ian gejailbreak'd, maar dit is wel een 4g iPod..

Ik heb zelf ook meerdere pogingen gedaan met 3g iPod's, allemaal zonder succes..

De enige optie die je hebt is downgraden naar 4.0, dan zou je een backup bestand van een 4.0 ipod moeten zien te downloaden ergens, en je iPod 'terugzetten' naar dat bestand. Dan ben je wel alles wat erop staat kwijt.

Je zou ook kunnen wachten tot een nieuwe jailbreak uitkomt, jailbreakme.com heeft nog steeds geen 4.1 jailbreak uitgebracht, maar die zit er wel aan te komen in de komende 2 maanden!

Ik zou je iniedergeval niet aanraden om up te graden naar 4.2 of hoger, want dan moet je nog langer wachten op een goede jailbreak.

Check af en toe op je ipod in Safari even http://jailbreakme.com/

wanneer zei met een jailbreak voor 4.1 uitkomen is dat gegarandeerd succes, en het is ook ontzettend simpel!

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb trouwens wel gelezen dat het eventueel mogelijk zou zijn met Redsn0w, van DevTeam, google maar even dan vind je het wel, dat zou je kunnen proberen?

Ik zou gewoon geduld hebben als ik jou was :)

Toegevoegd na 1 dag:
Ik weet niet of dit mogelijk is, want volgens mij is 4.2 inmiddels uit, als je via iTunes update installeert denk ik dat je 4.2 krijgt, waar inmiddels een Jailbreak voor is, ook van Redsn0w, jezou het altijd kunnen proberen, maar maakt wel even een back-up van je iPod! Je weet maar nooit wat er kan gebeuren.

http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-4.2-iphone-4-3gs-3g-ipod-touch-4g-3g-ipad-with-redsn0w-0.9.6b2-guide/