Wat zijn goede redenen een iPhone 4 te verkiezen boven een iPhone 3g?

Of maakt dit weinig uit?
Nee, ik heb er echt geen verstand van...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als ik heel eerlijk ben ik heb een Iphone 3g en heb hem een bijna een jaar, wat ik wel weet is dat mijn volgende telefoon geen Apple zal worden, hoor ook om me heen diverse klachten met Iphone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Wat voor klachten heb je dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
accu loopt snel leeg bij diverse mensen om me heen zijn ze ook al binnen een jaar al kapot geweest die 4 heeft ook al diverse problemen gehad
- resolutie van het scherm is hoger
- hij is dunner
- hij straalt meer luxe uit
- hij heeft een betere camera en kan in HD opnemen
- het beeldscherm is beter

zo zijn er vast nog wel meer verschillen (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanwaar die min? Als ik zou moeten kiezen zou ik mijn keuze o.a. op deze punten baseren..
En ik denk nog wel het belangrijkste, hij is sneller!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De grootste pluspunten van de Iphone 4 t.o.v. de 3g(s) zijn hier al opgenoemd, en -onterecht ook bemind.

Hou vooral rekening bij de eventuele aanschaf van een Iphone 4 dat je bereik in huis met je eventuele nieuwe provider wel voldoende blijft, omdat de jongste telg van de Apple familie bij een bepaalde manier van vasthouden wat last kan krijgen van uitval.

Kennissen van mij zijn lyrisch over deel 4, maar qua prijs en verbeteringen blijf ik het persoonlijk een flinke investering vinden. Ook omdat ze vrij schokgevoelig zijn, willen ze na een val wel eens wat gekke kuren blijven vertonen.

Plus zou voor mij wel zijn dat het scherm nóg een stuk beter is geworden dan zijn voorganger, en dat het prijsverschil eigenlijk niets meer uitmaakt als je hem nieuw koopt bij een abonnement, want ik lees net dat in elk geval KPN de prijzen voor zowel Iphone 3g en 4 gaat verhogen. Dus, als je dan toch wat nieuws wilt, ga dan voor een vier. (zie link 3.)

Omdat het een 'Niche-artikel' is, blijven die Iphones in vergelijking met om het even welke andere telefoon dan ook een stuk waardevaster. Dus mocht je er ook weer vanaf willen, dan krijg je er achteraf meer voor terug als je hem doorverkoopt of inruilt bij bijvoorbeeld 'verkoopjetelefoon'. (Zie link 2.)

Ik raad je vooral aan om in een winkel als de Media Markt, of een andere zaak waar je die apparaten werkend kan testen, ook echt goed uit te proberen. Dus zonder dat er een opdringerige verkoper kwijlend met een contract staat te wachten. Júist omdat je nog niet zo thuis bent in de wereld van Iphones.

Mocht je nog tijd en zin hebben, dan kun je op link 1 ook altijd even de review lezen die ik vond op de site van gsmhelpdesk.nl Hier staat een aardig objectieve review van deze gadget.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belangrijkste reden is denk ik toch wel dat het langer duurt voordat de nieuwste OS, die dan bij Apple uit is, niet meer op jouw toestel te installeren is omdat die verouderd zou zijn.