Wat is goed en slecht aan de blackberry storm 2 9520 tegen over de curve 8520 en de bold 9780?

En wat is aan deze dingen eigenlijk goed en slecht?
Bijvoorbeeld werkt het typen met de storm 2 lekker of is het lekkerder op een gewoon toetsenbordje? Het liefst de nadelen en voordelen van de storm 2 en de bold en de curve?
Dat zou ik heel graag willen weten voordat ik een koop doe :P

Bedankt alvast :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De Storm2 heeft een touch screen, echter werkt dit scherm minder lekker dan een gewoon touch screen. Wanneer je namelijk tijdens het typen het toetsenbord gebruikt op het scherm moet je goed doordrukken op letters. Met de nieuwere touch screen op de Torch 9800 is dat niet zo.
De BlackBerry Curve 8520 en Bold 9780 zijn beide goede toestellen, alleen is de 9780 het nieuwere type en die is sneller en heeft een betere camera.

Toegevoegd na 48 seconden:
Als je van de drie een keuze zou maken, zou ik voor de Bold 9780 gaan. Of even kijken naar de nieuwe Torch 9800.