Welke fabrikant van mobiele smartphones heeft de stabielste producten, zonder (kinder)ziekten?

Welke fabrikant staat als meest degelijk bekend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Blackberry en Apple iPhone

Alleen één nadeel bij Apple: vaak problemen met de wekker, zomer/wintertijd en met het nieuwe jaar.

Toegevoegd na 36 seconden:
Android is ook goed, ik gebruik nu Windows, niet doen!

Toegevoegd na 1 minuut:
Nokia staat bekend als degelijk, Blackberry en de iPhone zijn ook super degelijk. Sony Ericsson ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook Symbian heeft zich natuurlijk allang bewezen (Nokia) maar bij Android telefoons kun je ook al niet meer van kinderziekten spreken, deze worden op dit moment vele malen meer verkocht dan bv iPhones.

Je keuze bestaat dus (op volgorde van bewezen stabiliteit):

- Symbian (Nokia)
- Blackberry (RIM)
- IPhone (IOS)
- Android telefoons van vele merken
- Windows Mobile 7 (net nieuw, dus onduidelijke stabiliteit)

Overige besturingssystemen zijn nog in ontwikkelingsfase.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry en iPhone qua fabrikant en softwareproducer

Android maakt zeker prima software maar geen eigen telefoons!

Apple heeft een mooi product met fantastische software maar aangezien dit pas het 4de model telefoon is zitten daar nog wel wat ontwerpfouten ook software technisch komen ze de laatste tijd niet helemaal goed in het nieuws

Blackberry werkt goed (ik wil niet anders meer) en is zeer stabiel alleen qua uiterlijk voor sommigen minder dan apple en android! Met hun laatste toestel de Torch ook echt een grote stap gedaan naar DE smartphone...

Android is een fantastisch besturingssysteem en draait op veel verschillende toestellen...
Symbian wordt gebruikt door Nokia maar die gebruiken ook andere systemen (waar ik uit op maak dat het niet het beste is)

Succes

Vraag ook even aan vrienden en bekende wat zij gebruiken en wat hun ervaringen zijn dan kan je er metteen kennis meemaken en even "spelen"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk qua hardware maakt HTC echt super degelijke telefoons. Als je kijkt naar software dan zou ik kiezen voor of Android of een iPhone. Maar dat is ook erg persoonlijk hoor. Eigenlijk hebben tegenwoordig alle telefoons wel een degelijk besturingssysteem