Hoe verander je je toon die iemand hoort als diegene je belt? (mogelijk exclusief bij vodafone?)

Als iemand mij met een mobiel belt hoort diegene een toon/muziekje die ik heb ingesteld, ik heb nu de simpsons tune, maar ik wil hem graag veranderen, dus is mijn vraag, hoe moet dat?
Groeten en alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Dat kan helaas niet meer omdat vodafone met de dienst is gestopt. In een uitzonderlijk geval is het misschien zo dat jij het nog kan aanpassen via myvodafone omdat je het nog steeds gebruikt, maar geef je weinig kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heel simpel eigenlijk. Je gaat naar je geluiden of muziek op je mobiel. Je klikt op het liedje en je gaat door naar opties of liedje gebruiken als. Je klikt op gebruiken als beltoon