Wat zou een beter keus zijn: Samsung star qwerty of Samsung star, of Samsung star WIFI ?

Aangezien het zo goed als wel bijna identieke telefoons zijn.

Alleen de qwerty heeft een toetsenbordje en geen wifi..

De gewone Star heeft (volgensmij) iets groter touchscreen maar geen toetsenbordje en wifi

En de Star met Wi-fi heeft geen toetsenbordje (maar wel weer groter touchscreen).

Mijn doelen zijn vooral:
Internetten (vandaar dat die Wi-Fi handig leek),
Muziek luisteren e.d,
Filmpjes kijken,
Games (af en toe),

Wat zou dan een goede keuze zijn?
(Een soortgelijke telefoon/mobiel mag ook:) ).

Groetjes

Toegevoegd na 1 dag:
Oei.. zie volgens sommige antwoorden is hij slecht... Is er dan een goede vergelijkbare telefoon?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Als je geen gebruik maakt van een internet bundel is Wi-Fi inderdaad erg handig. Maak je hier wel gebruik van heb je dat dus niet nodig. Voor games is een groot scherm wel prettig, en voor internetten een qwerty toetsenbordje ook! Ik zou voor een HTC of Blackberry toestel kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik tussen die 3 moet kiezen ga ik voor de samsung star WIFI
persoonlijk ben ik meer een nokia freak en zou ik voor de N96 gaan geen touchscreen maar wel een geweldige camera, ruimte zat voor muziek, goede internetverbinding en genoeg games.
voordeel is de geweldige carl zeiss camera die niet alleen top foto's maakt maar ook geweldige filmpjes met geweldige geluids en beeldkwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor internet zou ik de star qwerty niet doen, ik heb hem zelf en heb een tijdje onbeperkt internet gehad, het kan wel maar ik vond het niet fijn. Ik stem voor de samsung WIFI. voor muziek luisteren vind ik de qwerty wel prima, video's kan maar ligt eraan wat voor kwaliteit en voor games moet je originele games hebben anders is het ook nix aan.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik zou een HceC of een blackberry kopen, of natuurlijk de Iphone 4 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een samsung star maakt niet uit welke gaat snel kapot heb hem zelf ook erg voorzichtig mee geweest maar na 3/4 jaar ging het touchscreen kapot als ik jou was zou ik een andere kiezen bijvoorbeeld sony-ericsson xperia x10 mini pro
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf ben van mening dat de samsung-telefoons veel minder in hun mars hebben dan andere telefoons.
zo heb ik voor hetzelfde geld een nokia gekocht die veel meer kan (gps en zo) voor hetzelfde geld die een veel mooier en makkelijkere gebruikersinterface heeft (is hoe i met tudgepad omgaat) en hij ziet er veel beter uit en hij voelt ook lekkerder in de hand.
mij advies is eigenlijk om niet voor een samsung te kiezen, maar om nog even verder te kijken.
natuurlijk blijft het jouw eigen keuze.

Toegevoegd na 13 uur:
ikzelf heb de nokia 5800 xpressmusic.
DIT IS ECHT EEN SUPERTELEFOON!
hij doet alles en hij is ook nog fijn om mee te werken!
en muziek afspelen doet i erg goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een qwerty omnia en ben er helemaal niet blij mee.
hij heeft idd een toetsenbordje, maar ook wifi hoor.
het toetsenbordje is helemaal zo onhandig dat je toch het touchscreen gebruikt wat mij dus het scherm heeft gekost.
je ziet alle tikken van het toetsenbord nu erop staan zeg maar.
zo kan je zien dat de e heel veel gebruikt is, moeilijk uit te leggen, maar het is niets.
dit is mijn 2e samsung en voor mij nooit weer een samsung.
ga voor sony ericsson, dat is voor mij een beter merk dan de samsung.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou geen qwerty doen... Die ziet er wel leuk uit maar het touchscreen is er irritant vind ik... Ik heb zelf een samsung star. Het is een erg mooie telefoon en bevalt me goed. Ook al zou ik liever een met wifi hebben! Dat is echt leuker/handiger!