Is de psp Go! nou eigenlijk wel zo'n succes?

Ik heb zelf een psp slim & lite. Toen ik deze kocht wist ik dat de psp Go! ook zou uit komen maar ik ben toch maar voor de oudere gegaan. Maar ik hoor er eigenlijk helemaal niets meer over. Is de oudere versie van de psp nou beter dan de psp Go! ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat hierboven aangegeven wordt is onjuist, laat ik dat vooropstellen. Het is wel gewoon mogelijk om meerdere games op de PSPgo te plaatsen. Sterker nog, het is ook mogelijk om met geheugenkaarten te werken, dus dat is allemaal geen probleem.

Het probleem van de PSPgo is de beperking tot downloaden van games. Hoewel Sony alle games van de PSP in het assortiment heeft (of in iedergeval alle belangrijke) ben je prijstechnisch afhankelijk van Sony terwijl je voor de klassieke PSP modellen goedkope UMD's bij de Bart Smit e.d. op kunt pikken.

Ik heb beiden in huis omdat ik veel over games schrijf, maar ik geef de voorkeur aan het klassieke model dat toch een groter scherm heeft en lekkerder in de hand ligt. Bluetooth mis ik op de oude niet, want ik heb nog geen games gezien die er gebruik van maken. Daarnaast is het niet mogelijk om uitbreidingen zoals de camera op de PSPgo te gebruiken. Wat mij betreft is de go dus een flop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

volgensmij niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De psp go heeft voordelen, maar ook nadelen.

De voordelen van een psp go zijn dat hij er erg mooi uit ziet en hij makkelijk in je broekzak past.
Ook kan je online de games er op 'kopen'.
Toen ik voor mijn verjaardag graag een psp wou bleek volgens de verkoper dat er steeds maar 1 spel op kon.
Je moet dus als je een ander spel wilt spelen je computer opstarten en op je eigen pagina je andere gekochte spel er opzetten, niet zo handig op vakantie dus.
Ook is hij niet zo fijn vast te pakken, hij glipt iets sneller uit je hand. Doordat je het scherm naar voren klapt voelt het ook aan dat er iets zwaars nog aan zit, niet zo lekker.

De oudere versies zijn wat meer een succes.
Hij ziet er minder mooi uit, maar is wel fijner.